top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف دلم1


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت11:47---15 مرداد 1393
ای روی تو ماه عالم آرای همه/چشم تو شب وروز تمنای همه/ گر بادگران به زمنی وای به من/ورباهمه کس همچو منی وای همه.
سالها دل طلب جام جم از مامیکرد وانچه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد.
سلام حبیب آقا خیلی وقته سراغی از ما نمیگیری هروقت اومدی سر به مابزن خوشحال میشم خسته نشدی از تکرار کلمات مایوس کننده من حاضرم تا هرجا که باشه با شما بیام اگر منو لایق خودت بدونی.داشتنت راتمنا میکنم پس آهسته آهسته قدم بگذار برروی چشمان من که مبادا خار مژگانم برنجاند وتنهایم بگذاری.


رزآبی
ساعت11:30---15 مرداد 1393


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت22:05---13 مرداد 1393
خــُ ــدآ جــ ــوטּ نتــ ــرسـ...(!)

نــﮧ بــﮧ گنــ ــآهـ میـُـفتــﮯ ،

نــﮧ بــﮧ جهنــــҐ میـــرﮮ....

منــ ــو تــ ــو بهــــҐمحـــرمیـــ.Ґ..

دستــ ــمــو بگیــ ـــر....................................×××


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت14:24---9 مرداد 1393
like

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com